Stiri

Mugurel Vrabete (Holograf) a facut o excursie in Kenya

Imediat dupa sarbatorile de iarna, chiar inainte de concertele extraordinare de Dragobete, Mugurel Vrabete, bassistul trupei Holograf, si-a luat o binemeritata vacanta. Impreuna cu partenera sa de viata, artistul a fost plecat in Kenya, in cea de-a sasea destinatie de vacanta la Ecuator, intr-un adevarat paradis salbatic.

“Am plecat pe 2 ianuarie, pe ruta Budapesta – Hurghada – Mombasa si am trecut fara probleme de la -2 grade la +30 grade, obisnuiti dupa cinci ani de felurite destinatii la Ecuator.”, povesteste acesta. Artistul a avut parte de o vacanta de vis cu plaje cu nisip alb, cocotieri, maimute de diferite feluri, dansuri locale, toate intr-o atmosfera prietenoasa si plina de farmec. “Am facut o extraordinara excursie in rezervatiile Tsavo Est si Vest (11000 km patrati) pentru safari.

Am mers zeci de kilometri prin munti si savana, am vazut elefanti, girafe, zebre, antilope, bivoli, insa din pacate n-am intalnit nicio pisica mare. Noaptea am petrecut-o la un hotel pe piloni, Tsavo Saltlick Hotel, in inima rezervatiei.”, declara artistul. Restul vacantei l-a petrecut in Diani Sea Lodge, la plaja, dar cu grija la soarele puternic si la maimutele indraznete si hoate, facand snorkeling, plimbari cu camila si bucurandu-se de noptile cu cerul plin de constelatiile Sudului. “Ne-am intors tot prin Budapesta, cu bronz serios african, cu amintiri minunate si nadejdea unui alt punct pe Ecuator, la anul.”, incheie Mugurel.

Si pentru ca luna februarie se apropie cu pasi repezi, Mugurel Vrabete si Holograf sunt momentan in plina campanie de pregatire a celor doua concerte de Dragobete, spectacole ce vor avea loc la Sala Palatului, pe 24 si 25 februarie, de la ora 20:00. Biletele s-au pus deja in vanzare si pot fi achizitionate de la Sala Palatului, Magazinul Muzica, Magazinele Diverta, Magazinele Germanos, Magazinele Vodafone, Librariile Carturesti si Humanitas, dar si online de pe www.bilete.ro, www.blt.ro, www.bestmusic.ro, www.ticketpoint.ro, www.myticket.ro si www.eventin.ro.