Stiri

Dash Berlin si Xteria The Legend of Dreams (recenzii, foto, impresii)

Dupa cum stiti, sambata a avut loc la Arenele Romane Xteria The Legend of Dreams iar principalul invitat a fost Dash Berlin. In cursul saptamanii v-am putut oferi si un interviu cu dj-ul german.

Acum, prin intermediul colegilor de la monden.info suntem in masura sa va oferim si o recenzie a serii, dar si cateva poze de la intalnirea cu fanii, care a avut loc inaintea concertului.

Mai jos va oferim cateva pasaje generoase din material, continuare, precum si o serie de poze, le puteti gasi aici.

Seara a inceput cu Paul Mendez, care a avut un set simpatic si a inceput sa incinga spiritele publicului care se aduna putin cate putin la Arene. Din setul lui nu a au lipsit piese celebre, precum “Adagio for strings” sau “From Miami to Ibiza”, ale DJ-ilor de talie mondiala. Din pacate, am remarcat ca Mendez nu a comunicat foarte bine cu publicul, un element care poate duce la succesul sau esecul unui set. De obicei, publicul iubitor de trance e dornic sa interactioneze cu DJ-ul de la pupitru, sa simta ca feedback-ul sau este luat in seama si ca este valorificat in constructia setului. Pot spune ca ma asteptam la ceva mai mult de la Mendez, insa poate n-a fost cea mai buna zi a lui.

La miezul noptii Snatt & Vix au preluat controlul asupra platanelor si au tinut ritmul bine timp de 2 ore. Mi-a placut foarte mult cum au mixat “Show me love” a lui Robin S. cu “One” de la Swedish House Mafia. Chiar dau foarte bine piesele astea impreuna daca sunt mixate cum trebuie. N-a lipsit nici piesa “Cold Shower”, care s-a bucurat de succes in randul publicului.

Desigur, vedeta serii a fost Dash Berlin ! Intrarea lui pe scena a facut ca publicul sa explodeze de bucurie! DJ-ul si-a facut intrarea pe “Zero 76″ a lui Tiesto si Hardwell, care a facut ravagii. Dash si-a inceput setul in forta si nu a slabit ritmul nici o secunda pana la final. Timp de 2 ore am ascultat ce mai bun set pe care l-am auzit vreodata! De la “Sun & moon” de la Above & Beyond la “Not giving up on love” a lui Armin, la “Look at me”, la “Wired”, “Janeiro”, “Feel U here”, “Disarm yourself”, “Surround me” sau “The night time”, toate piesele au fost la creme de la creme a muzicii trance. La “Man on the run” si “Till the sky falls down” lumea a cantat piesele vers cu vers, iar Dash ne-a lasat bucuria sa completam refrenurile.

Dash a dansat, a sarit, a zambit, a impartit tricouri publicului, a lasat pupitrul si a venit in fata scenei, ca sa-si simta fanii mai aproape. Ne-a scris mesaje pe tableta lui si nu a incetat nicio secunda sa ia pulsul publicului, care era extaziat cu fiecare piesa care intra. Finalul a fost monumental, cu piesa “Waiting”, pe care s-a cantat si strigat cu atata bucurie incat am ramasfara voce. Extraordinara atmosfera, exceptional DJ si un talent autentic au facut ca seara trecuta sa fie un succes pentru Dash! Deja asteptam sa ne notam in calendare noul lui concert.

Sursa: www.monden.info Autor: Daimon, postat luni, 23 mai 2011, 15:04