Stiri

Recenzie Monden.Info: Concert 15 ani de Hi-Q (poze)

Joia trecuta a avut loc in Hard Rock Cafe din Bucuresti un concert eveniment, aniversar, important, pe care probabil ca multi dintre voi l-ati asteptat cu nerabdare 15 ani de Hi-Q.

Cei care au fost acolo s-au putut bucura de un adevarat show cu trei ore de pop-dance care in mod sigur a trezit multe amintiri

Edi si Bimusde la Monden.Info au fost acolo asa ca va putem oferi un material interesant :

Pentru inceput o sa va las playlistul show-ului preluat de pe blogul lui Florin Grozea.

Dupa cum puteti observa, concertul a avut trei parti. Prima a fost acustica iar piesele au fost alese de Florin. Au inceput cu Buna dimineata si au continuat cu melodiile destul de triste. Mi se pare o idee foarte buna faptul ca fiecare dintre membrii trupei a ales singleurile lui preferate pentru ca showul a devenit personal. Intr-adevar, Florin e mai melancolic si mai romantic.

Pentru mine, surpriza cea mai mare a fost piesa Traieste, imnul primei editii a emisiunii Big Brother pe care nu o mai auzisem de mult. Band-ul suna bine live, cred ca asta e cea mai buna formula in care a fost Hi-Q pana acum.

Acustic
1. Buna dimineata (acustic)
2. Poveste fara nume (acustic)
3. Dor de tine, dor de noi (acustic)
4. Te-am iubit, dar (acustic)
5. Un minut
6. Traieste (Big Brother)
7. Prea departe
8. Cat te iubeam

Locul concertului nu a fost ales la intamplare. In primul rand, spectacolul a fost filmat cu mai multe camere video si va compilat pe un DVD ce va fi lansat anul acesta. In al doilea rand, Hard Rock Cafe e un loc istoric, in cultura muzicala internationala si cred ca e locatia potrivita pentru o aniversare speciala precum cei 15 ani de Hi-Q. Parca nici nu stiu cand au trecut atat de multi ani, parca ieri ii vedeam pe toti oxigenati, cu parul blond si prezentand emisiuni de la mare.

Uitasem cat de multe hituri au lansat Dana, Florin si Mihai de-a lungul anilor. Stiam ca au fost multe insa nu atat de multe. Eram printre singurii din sala care a stiut toate versurile pentru toate melodiile – sunt un mare consumator de muzica si am crescut cu radioul si walkman-ul in urechi. Nu am fost niciodata fan Hi-Q insa cand ascult o melodie ma intereseaza versurile mai mult decat orice si de aceea imi raman in cap toate.

Dana s-a ocupat de partea rock. Nu e deloc greu de ghicit ca ea e tipa cu atitudine, cu multe lucruri de exprimat. Dupa plecarea din Hi-Q a lansat cateva piese rock si a inceput acest set cu doua dintre ele. Mi s-a parut un gest frumos din partea colegilor de trupa ca au fost OK cu asta. Astfel, am ascultat Zbor si Am nimic fara tine (ar mai fi fost cateva pe care vroiam sa le ascult). Partea a doua s-a incheiat cu Da muzica mai tare.

Rock
9. Am nimic fara tine
10. Zbor
11. Inca o data
12. Lose you
13. Poveste fara nume
14. Tu esti dragostea mea
15. Totul va fi bine
16. Da muzica mai tare

Mihai este the guy next door care porneste distractia si face atmosfera la concertele Hi-Q asa ca el s-a ocupat de partea energica a showului. A fost partea la care oamenii isi lasau burger-ul in farfurie si se ridicau sa aplaude si sa fredoneze Ochii verzi. Unul din momentele culminante a fost La la la (I will survive), cover-ul dupa Gloria Gaynor.

Finalul a fost emotionant pentru toata lumea deoarece s-a aplaudat minute bune in sir desi muzica se terminase. Gasca mea a fost cantecul potrivit pentru acest moment, probabil cel mai cunoscut hit al lor. Toti trei aveau lacrimi in ochi si savurau aplauzele si uralele publicului.

(continuare + galerie foto)

Sursa: www.monden.info Autor: Daimon, postat luni, 23 mai 2011, 17:11